Ostukorvis ei ole tooteid.

Ostukorvis ei ole tooteid.

Müügitingimused

1. Üldsätted

1.1 Alrey OÜ (14341288), juriidiline aadress Nurga, Aovere küla, Tartu vald, 60503, on tootmise ja kaubandusega tegelev ettevõte, kes müüb veebikeskkonnas aadressil www.alrey.ee kala, kalatooteid ja mereande (edaspidi Müüja).

1.2 Käesolevas veebipoe Alrey müügitingimustes (edaspidi tingimused) on ostjana käsitletud isikut, kes on end registreerinud www.alrey.ee veebikeskkonnas püsikliendiks või nö külaliseks ning soovib osta Alrey OÜ tooteid (edaspidi Ostja).

1.3 Tingimustega kehtestatakse Ostja ja Müüja õigused ja kohustused, toodete ostu-müügi, tasumise, kohaletoimetamise ja tagastamise tingimused ja kord ning muud sätted.

1.4 Ostu sooritamisel nõustub Ostja tingimustes sätestatuga.

1.5 Müüjal on õigus tingimusi igal ajal muuta, täiendada ja parandada.

1.6 Tingimused kehtivad kuni uute tingimuste vastuvõtmiseni, mille Müüja teeb teatavaks www.alrey.ee lehel. Ostja ja Müüja vahelisele õigussuhtele kohalduvad Ostja poolt ostu sooritamise ajal kehtinud tingimused.

1.7 Tingimused on kättesaadavad Alrey kodulehel.

1.8 Müüja klienditeeninduse kontaktandmed on e-post: pood@alrey.ee

2. Toode ja hind

2.1 Toodete kirjelduste juures olevad pildid on illustratiivsed ning toote väljanägemine ei pruugi vastata 100% pildilolevale.

2.2. Müüja tagab, et Ostjale tarnitav kaup säilib minimaalselt kaks päeva pärast tellimuse komplekteerimist.

2.3 Hoiustamistemperatuur jahutatud toodetel on 0c…+2c, külmutatud toodetel -18c, külmsuitsutatud toodetel 0c…+4c, kuumsuitsutatud toodetel 0c…+6c, kuivatatud toodetel 0c…+25c; pakendatud tooteid säilitada vastavalt pakendi juhistele.

2.4 Toodete müügihinnad on Alrey veebikeskkonnas kilohinna või tükihinna põhised ja tellimustes märgitud eurodes (€). Kõik müügihinnad sisaldavad käibemaksu.

2.5 Toodetele kehtivad müügihinnad, mis on avaldatud Alrey veebikeskkonnas ostu sooritamise hetkel.

2.6 Müüjal on õigus määrata toote vähim (nn. kaalusamm) mida Ostjal on võimalik tellimusega osta.

2.7 Kaalutoodete müümisel (näiteks terve kala) võib toodete lõplik hind tellimisel muutuda. See tähendab, et Müüjal võib kujuneda kaalutoote komplekteerimisel lõplik hind vastavalt tegelikule kaalule.

2.8 Kui tellitud toode on otsas, siis Ostjaga võetakse ühendust, et leida talle sobiv lahendus. Kas tellimuse kuupäev lükatakse edasi kauba saabumiseni, asendatakse toode või tellimus tühistatakse mõlema osapoole kokkuleppel.

2.9 Vastavalt Võlaõigusseaduse (edaspidi VÕS) § 53 lg 4 punkti 4 kohaselt puudub 14-päevane taganemisõigus sellistel toodetel, mis riknevad või vananevad kiiresti.

2.10 Tellitud Toodete hinnale lisandub transporditasu alljärgnevalt:

Kohaletoimetamine Nurga, Aovere küla, Tartu valla poodisse olenemata Tellimuse maksumusest on 0,00 eurot.

Tellimused mis on esitatud meie tarnepiirkondadest väljaspool on transpordikulu kokkuleppel.

Tellitud toodete hinnale lisandub transporditasu vastavalt määratud postiindeksile.

3. Ostu sooritamine

3.1 Ostu sooritamiseks tuleb Alrey veebikeskkonnas esitada tellimus.

3.2 Tellimuse esitamiseks tuleb sobivad tooted lisada ostukorvi ja vajutada nupule „Vormista ost“.

3.3 Seejärel tuleb Ostjal sisestada tellimuse kohaletoimetamise aadress või valida kauba kättesaamise kohaks Alrey OÜ-le kuuluv müügipunkti, sellisel juhul tuleb valida tarnet „tulen ise järgi“.

3.4 Tellimuse kinnitamiseks tuleb Ostjal sooritada makset. Kui Müüja poolt ei ole saadetud otsest pangalingiga ühendatud URL linki, tuleb saada ülekande maksekorraldus e-mailile pood@alrey.ee. Arve saadetakse Ostja e-posti aadressile.

3.5 Tellimuse arve saatmisega Ostja e-posti aadressile ja arve tasumisega loetakse müügileping (edaspidi Leping) Ostja ja Müüja vahel sõlmituks.

3.6 Täitmisele lähevad tellimused, mille eest on tasutud ülekandega. Kui Ostja katkestab enne tasumist tellimisprotsessi, siis tellimus töösse ei lähe.

3.7 Püsikliendiks registreerunud Ostja koostatud tellimused ja teostatud ostud on leitavad www.alrey.ee veebikeskkonnas „Ostude ajalugu“ alt.

4. Toodete kättetoimetamine ja üleandmine

4.1 Müüja tarnib tooted Tartus ja selle lähiümbrusesse teisipäevast reedeni.

Tooteid toimetatakse kätte Tartumaal T-R 11:00 – 17:00.

4.2 Tellimuse kättetoimetamise kuupäeva ja ajavahemiku eelistuse saab Ostja avaldada enne ostu sooritamist www.alrey.ee veebikeskkonnas märkuste lahtris. Märkuste lahtrisse saab Ostja lisada täiendavat infot kontaktivaba toodete üleandmise korraldamiseks.

4.3 Müüja toimetab tooted Ostjale tellimuses märgitud aadressil kokkulepitud päeval ja ajavahemikul +/- kaks tundi. Ostja kohustub tagama toodete vastuvõtmise tellimuses märgitud ajavahemikul. Kui müüjal peaks tekkima kauba õigeaegselt kohaletoimetamiseks komplikatsioone on Ta kohustatud sellest Ostjat teavitama. Sellisel juhul on Müüja ja Ostja poolt vaheline kokkulepe, kuidas kaubaga edasi peaks käitlema.

4.4 Enne Ostja asukohta jõudmist võtab Müüja Ostjaga telefoni teel ühendust 15-60 minutit ennem teavitades Ostjale asukohta jõudmist.

4.5 Juhul, kui Ostja ei vasta telefonile ja/või ei taga toodete vastuvõtmist Müüja esmakordsel jõudmisel Ostja asukohta või Müüjal ei ole võimalik Ostjale muu Ostja poolse asjaolu tõttu tellituid tooteid kokkulepitud ajal üle anda, on Müüjal õigus jätta tooted Ostjale kätte toimetamata. Sellisel juhul on Ostjal kohustus tasuda Müüjale tellimuse transporditasu summa mis oli eelnevalt kokkulepitud. Kokkulepitud summat ei tagastata Ostjale.

Kohale toimetamata kaup Tartu piires jäetakse Alreyle kuuluvasse Nurga, Aovere küla poodi 1 tööpäevaks, mis annab võimaluse kliendile kaubale ise järgi minna. Kui klient on kauba eest tasunud, kuid ei tule kaubale järele ühe tööpäeva jooksul, tagastatakse talle 25% toodete müügihindade summast 14 tööpäeva jooksul. Transpordikulu jääb Müüjale 100% ulatuses.

4.6 Tellimuse üleandmisel Müüja poolt Ostjale kohustub Ostja kontrollima kättetoimetatud toodete vastavust arve-saatelehele. Tellimusele mittevastavused kohustub Ostja märkima saatelehele, mis jääb Müüja kätte. Vastasel juhul loetakse tellimus nõuetekohaselt täidetuks.

4.7. Kui tarnekohaks on valitud Nurga, Aovere küla pood, siis täidetakse Tellimus 1 tööpäeva jooksul vastavalt kauba olemasolule. Kui klient soovib toodet kätte saada mõnel teisel päeval, siis tuleb see märkida tellimuse esitamisel või leppida Müüjaga eraldi kokku. Ostjal on võimalik tooted kätte saada Nurga, Aovere küla poe lahtiolekuaegadel.

Müüja edastab Ostjale teate pärast seda, kui tooted on komplekteeritud ja üleandmiseks valmis. Sellega, kui Müüja on Ostjat teavitanud toodete komplekteerimisest ja kättesaadavaks tegemisest, on Müüja täitnud oma kohustuse anda kaup Ostjale üle. Kaupluses hoitakse komplekteeritud toodet 1 päev peale tellimuse komplekteerimist, ja kui Ostja selle aja jooksul pole toodetele järgi tulnud, siis Tellimus tühistatakse ning ostusummat ei tagastata.

4.8 Toodete kahjustumise või kadumise risk läheb üle kliendile alates toodete kättesaamisest või Ostja poolt vastuvõtuviivitusse sattumise hetkest.

5. Tellimuse tühistamine ja Lepingust taganemine

5.1 Tulenevalt võlaõigusseaduse (edaspidi VÕS) § 53 lõike 4 punktidest 4 ja 41 ei kohaldu Tellimusest taganemise 14-päevane õigus:

5.1.1 sellise asja üleandmisel, mis rikneb või vananeb kiiresti;

5.1.2 sellise suletud pakendis asja üleandmisel, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ja kui see on pärast kohaletoimetamist avatud;

5.2 Ostjal on õigus Tellimusest taganeda hiljemalt toodete kättetoimetamisele eelneva päeva kella 23.59-ni. Avaldus Tellimusest taganemiseks tuleb esitada aadressile pood@alrey.ee Sellisel juhul tagastatakse Ostjale tema poolt tasutud Tellimuse maksumus.

6. Pretensioonide esitamine

6.1 Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 6 tunni jooksul Müüja poole, saates e-kirja Tellimuse numbri ja probleemi kirjeldusega aadressile pood@alrey.ee

6.2 Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast toodete üleandmist ostjale (nt Ostja poolt hoiustamistemperatuuride rikkumisest tingitud toodete riknemine).

6.3 Kui Müüjalt ostetud tootel on olulised tootmise või transpordi käigus tekkinud puudused, mida Müüja aktsepteerib, siis Müüja tagastab Ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

6.4 Müüja vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis kolme tööpäeva jooksul.

6.5 Vastavalt Võlaõigusseaduse (edaspidi VÕS) § 53 lg 4 punkti 4 kohaselt puudub 14-päevane taganemisõigus sellistel toodetel, mis riknevad või vananevad kiiresti.

6.6 Müüja ja Ostja vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Ostjal õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse (Pronksi 12, Tallinn 10117, http://www.tarbijakaitseamet.ee) ja tarbijavaidluste komisjoni (Pronksi 12, Tallinn 10117, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Tartu Maakohtusse.

7. Vastutus

7.1 Müüja ja Ostja vastutavad teineteise eest tingimuste rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

7.2 Ostja vastutab registreerimisvormis esitatud andmete õigsuse eest. Kui Ostja esitab registreerimisvormis valeandmeid, ei vastuta Müüja sellest tingitud tagajärgede eest, samuti on Müüjal õigus nõuda Ostjalt kahju hüvitamist.

7.3 Ostja vastutab www.alrey.ee veebikeskkonda sisselogimiseks vajaliku kasutajatunnuse ja salasõna turvalise kasutamise eest ja hoidub selle levitamisest. Ostja kohustub tagama, et tema kasutajatunnus ja salasõna ei satu kolmandate isikute valdusesse. Juhul, kui Ostjal on kahtlus, et tema sisselogimise andmed on sattunud kolmanda isiku valdusesse, kohustub Ostja sellest teavitama Müüjat ja oma salasõna koheselt ära muutma. Juhul, kui Ostja ei teavita viivitamatult Müüjat andmete võimalikust kuritarvitamisest, ei vastuta Müüja kahju eest, mis võib tekkida Ostjale kolmandate isikute valdusesse sattunud sisselogimise andmete kasutamisest.

8. Vääramatu jõud

8.1 Müüja ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude või toodete kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toodete kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood Alrey ei saanud mõjutada või ette näha (force majeure).

9. Kliendi isikuandmete töötlemine

9.1. Müüja kasutab kliendi isikuandmeid järgmistel eesmärkidel:

  • esitatud tellimuse täitmine;
  • kliendiga suhtlemine;
  • kliendi päringutele vastamine;
  • tarbijaharjumuste uurimine ja Püsiklientidele näiteks nende peamiste toodete kohta soodustuste pakkumine.
  • müügistatistika koostamine;
  • veebipoe teenuste haldamine, arendamine, parendamine.

9.2. Müüjal on õigus püsikliendiks registreerinud isiku andmete põhjal teostada analüüsi, et paremini mõista tarbijate ootusi, pakkuda kliendi soovidele vastavaid tooteid ja teenuseid ning teostada paremini otseturundustegevusi. Püsikliendiks registreerinud isiku andmete töötlemisel need pseudonümiseeritakse juhul, kui andmete töötlemise viis ja eesmärk seda võimaldavad. Müüja ei kujunda teostatud analüüside põhjal Ostja suhtes mingeid õiguslikku tähendust omavaid otsuseid.

9.3. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi Ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Juhul, kui Ostja ei ole nõustunud otsepostituse teadete saamisega, ei edastata Ostjale ka personaliseeritud pakkumisi.

9.4. Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või toodete kohaletoimetamiseks. Eelnimetatud isikuandmete kasutamise nõusolekut ei saa tagasi võtta tagasiulatuvalt.

9.5 Juhul, kui Ostja leiab, et Müüja teenuse osutamisel rikutakse isikuandmete töötlemisel Ostja õiguseid, on Ostjal õigus küsida täiendavat informatsiooni Müüjalt e-kirja teel pood@alrey.ee.

Alrey

Alrey OÜ Intensiivselt arenev, Eesti kapitalil põhinev ettevõte, mis pakkub kala, kalatooteid ning mereande.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram